sön 12:57

Tja tja bloggen!
 
Idag är det söndag vilket innebär att skolan börjar imorrn. Det ska faktiskt bli ganska kul. Har saknat mina kompisar och skolans mat. Alltså, skolans mat är fantastiskt, yum yum yum. Skolan serverar bara vegetarisk mat vilket gör maten miljövänlig. Den är både god och miljövänlig, kan det bli bättre än så? No. Vet inte om jag har berättat det här men jag var ju vegetarian i ungefär 2 år men sen när jag börja i Globala gymnasiet som bara serverar vegetarisk mat, blev jag köttätare, haha. Det var jätte kul att vara vegetarian men alltså första gången jag åt kött och lax efter jag hade varit vegetarian var det som om att jag äntligen hade hittat hem. Shit vad mumsigt det är. Men efterfsom att skolan är vegetarisk anser jag att jag är halv vegetarian.
Det ska bli kul med skola imorgon. Juste, Evelina kommer hemfrån London och guess what? Hon har köpt saker till mig från PRIMARK. Vem har världens bästa vän? Me.
 
Adjö.
 
Vi kan låtsas att det här är en fin bild på mig och Eve.
Har ingen bild på oss på min nya dator.

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0