Nej tack

Jag tycker illa om det nya betygsystemet! Det är sjukt dåligt och orättvist. Sämst. Jan Björklund kan inte sitta och bestämma hur skolan ska se ut när han inte ens går i skolan. Han borde lyssna på elevernas åsikter, för det är ingen som vill ha det nya betygsystemet. Jag ska skriva ett brev till Jan Björklund. Jag tog upp det här problemet för att jag fick precis tillbaka mitt omdöme och hur det gick med ett tal som jag höll inför klassen. Det gick bra för jag fick alla A delar ifyllda men självklart fick jag alla C delar ifyllda förutom en så det innebär att jag fick slutbetyget D i mitt tal. Även fast D är ett bra betyg tycker jag att det är orättvist. Tummen ner och nej tack till det nya betygsystemet!
 
 

Kommentarer
Postat av: ERIKA

BRA SAGT!!

Svar: Tack baby <33333
Emma Grossman

2012-11-05 @ 16:58:43
URL: http://coleman.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0