Jag har inte hört på maken men ändå är jag vaken.

Idag vaknade jag vid tre, hade kunnat sova några timmar till men jag måste vända på mina vanor, även fast dom inte har varit så fruktansvärda, men jag menar jag gick och la mig halv nio och det är då vi börjar på måndag. Oh, jag är körd..
Har ni tix?Jag har ett tix. HAHAH, det är skit roligt. För några år sen började jag räkna saker. Det kunde vara hur många bilar det stod på en parkeringsplats, eller hur många kakelplattor det är i mitt badrum eller hur många knäckebröd det finns i en knäckebrödsförpackning. Jag räknade verkligen allt. Jag kunde till och med räka mina tår, även fast jag vet att jag har tio tår, men asså jag kunde bara sitta och räkna dom. Wierdo, I know. Mitt räkne tix slutade ett tag, men nu har det börjat igen.
Ikväll har jag bara varit hemma med la familia och ätit, usch det känns som att jag ska spy. Aja, nu ska jag se Desperate och sticka.
Min rubrik är början på min clocklena rap som jag ska göra. Den kommer bli suverän..
Bye, jag ska räkna hur många bokstäver det här inlägget har.
Olalaaa

Tre sekunder senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0