AKVD

Hejsan Svejsan Rejsan Pejsan Lejsan osv.
Jag kom nyss hem från Becca. Jag sov över där, fast det var inte planerat. Men hennes säng är så jävla skön så när man lägger sig i den så blir det så skönt..
Becca vaknade upp och såg ut som en kines och jag såg ut som en zombie/missfoster för jag hade inte tagit bort mitt smink eller nått. Bilderna på hur vi såg ut är förbjudna att visa, ni skulle nämligen få mardrömmar.
Meningen med det här inlägget var att jag ville komma fram till att jag älskar min bästa vän Becca galet mycket!
Bjuder på några bilder från en dag vi spenderade ihop för några veckor sedan. Väldigt viktig informtion BREJJ.
Becca ser alltid ut som en kines, så jag försökte likna henne..

BFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0