Vad hände?

Goddag. Hur står det till?
Dagen idag var chill. Det började med att jag och Becca som vanligt, missade bussen och kom försent. Det har blivit en standard för oss nu för tiden. Sen hade vi musik med världens bästa musiklärare. Go Roddan! Sen hade vi so. Omg, vi tittar på en jätte bra film som heter det brinner i Misissipi, handlar typ om Kuk Klux Klan, vet inte hur det stavas men filmen är intressant i alla fall. Efter lunchen bowlade vi. Omg asså jag visste att jag var dålig på att bowla men jag visste inte att jag var sämst på att bowla förrän idag. Jag hade fortfarande noll poäng när dom andra typ hade 25 poäng. Hahah, fail. Efter bowlingen drog jag hem en snabbis, min syrra hade tagit hem åtta kompisar så det var värsta fritidsgården hemma.. Så jag gick hemifrån snabbt och träffade Becca. Vi drog till Expert där jag skulle få min nya mobil!! Men icke sa nicke. Han som jobbade där sa att jag skulle vara smartare om jag tog en annan telefon, för att då skulle jag få 999 kr billigare osv. Nu gäller det bara att försöka att övertala mamma o pappa så att jag får en bra deal liksom för jag behöver verkligen en mobil, måste ha musik och ha mobilen till jobbet o sånt.
Jag måste bara säga vad skönt det är att komma in från kylan till värmen. Asså åh, känslan när hela kroppen blir varm. I'm lovin it.
Nu ska jag börja plugga. Försov mig förra onsdagen så jag missade so lektionen.Jag förstår inte hur jag kunde försova mig, det händer mig aldrig. Mitt straff blev i alla fall att skriva en uppsats på tio sidor och kunga lunchen jag var på förra måndagen. Jag borde kanske berätta lite om den. Ni vet, kronprinsessparet Viktoria och Daniel? Dom har ju gift sig och Järfällas kommuns bröllopspresent till dom var att kronprinsessparet skulle få göra olika grejer i Järfälla under en dag. Dom skulle till SAAB och äta lunch på Görvelns slott. Jag var med på lunchen för att jag var representant fån Järfällas ungdomsråd. Det var jätte trevligt på lunchen, maten var olalaa. Yummie. Jag vet inte vad jag tycker om vår monarki i Sverige. Jag har inget emot själva kungen och drottningen, men jag förstår inte varför vi har monarki när kungen eller drottningen inte styr landet. Monarkin är bara en symbol för Sverige, roligt jobb liksom. Men som sagt, lunchen var trevlig och maten var olala. Lunchen var en speciell upplevelse. Asså inte jälva maten utan att träffa olika intressanta människor, eller?
Vad hände? Var det inte jag som inte skulle blogga om mitt liv? Det enda jag bloggar om är mitt liv. HAHA. Men ni, alla mina söta bloggläsare (känns som att jag är Kenza, haha) måste lära känna mig innan jag kan börja skriva värsta åsikterna som kasta borgarna i papperskorgarna eller om problemen i Syrien. Det känns bättre för mig, för då förstår ni mig bättre och ni känner mig bättre.
Ska plugga nu.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0