Friday

Igår var den bästa kvällen på länge! Jag o Eve drog hem till Jere. Hans lilla kusin Adrian var där. Han var så sockersöt. Jere påstod att Adrian liknade honom, men som sagt, Adrian var sockersöt. Vi skulle ju baka tills på söndag. Jag började baka, allt gick fint, tills jag kom på att allt jag bakar blir förstört. Så våra fina mokarutor blev en helt förstörd wonnabe kladkaka. Skit äcklig! Sen efteråt vi hade bakat gick vi och köpte pizza o godis. Vi träffade på några söta människor i centrum. SEn när vi kom hem hade Jere laddat ner Colombiana. Den var grym. Handlade om en tjej som var från Colombia och var yrkesmördare. Älskar sånna filmer. Efter filmen följde jag o Jere med Eve hem. Asså Eve är för rolig. Hennes kommentarer. HAHA.Älskar tjejen! Jag o Jere gick sen hem till honom, vi tittate på TV, spelade gitarr och pratade om allt och inget. Älskar honom också! Vid tolv följde Jere med mig hem, snacka om gentleman. Inne vid min port träffade vi på Becca och en hon känner. VI chillade lite med dom. Jag spleade ett spel på Beccas phone, blev besatt så var inte så social. Vid ett gick jag hem, duschade och sov. Vaknade nyss, tittar på Harry Potter och tror jag ska äta chips om jag hinner. För jag ska åka till outlet med pappa snart och ÄNTLIGEN få en ny mobil.
Love
Älskar er!

Sockersöta
Mobbning på största nivå, stackars Eve..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0