Första advent

God kväll mina änglar. Hur mår ni? Jag mår bra. Har inte bloggat på ett dygn, ovanligt. Men jag har haft ganska mycket för mig så har inte riktigt hunnit.
Igår träffade jag min mentor som sagt. Vi åt på en thailändsk restaurang. Maten var olala. Älskar vegetarisk mat. Yummie. Efter vi hade ätit gick vi och kollade på bio. Den hette Hysteri. Den var amerikansk och handlade om kvinnor på 1800 talet som var kåta, men männen trodde att dom var hysteriska. Filmen handlade också om jämställdhet och sånt bra.
Idag har jag firat advent. På morgonen stod jag i Skälby på en julmarknad med Nellie o Martina. Vi i klassen försöker tjäna ihop pengar så vi kan göra massvis med roliga grejor i Barcelona!! Det var kallt men vi åt kakor, sjöng och hade det roligt. Efter det åkte jag, mamma o Tea till mammas killes brors ex frus adventsfika. Det var roligt. Hahahha, det var en kille där. Omg, jag och Tea vi dog av garv. HAHAH. Kilen hette Simon och var typ tre år.Han var verkligen clockclean. Ni vet, små barn dom börjar ju prata om grejor från ingenstans. Jag hade typ busat lite med Simon och sen han bara: Vet du? En gång när jag sov. Då min näsa den blev attackerad av min tutte. Jag bara vaaa? Din tutte. Han ba: Jaaa, av min tutte. Ni anar inte hur gullig och rolig han var. O sen tio minuter senare han ba: Min mamma har inga tuttar. Jag o Tea bara waaaah? HAHAHAHAH. okej, det var roligare när man såg det live än när man läser det nu. Hehe, eller?
Aja, time to plugggisch.
Peace
Bilder från igår. Maten...

Advents frukost.
Tjockisar, som vanligt.

Mamma!

För cool bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0