Dansar av glädje

Wohooooooo! Har äntligen fått min nya telefon. Det blev en Xperia mini pro. Den har tangentbord. På mina förra telefon, som jag har haft som reserv nu ett tag, kunde jag ej göra hjärtan eller gubbar så jag fick alltid skriva hjärta eller arg gubbe. Men nu kan jag göra hjärtan. Är så glad så att jag dansar. Fick också vinter skor, dom är jätte varma och sköna. Tack världens bästa pappa!
Resten av dagen ska jag plugga och sen ikväll ska jag åka in och äta middag med min mentor och sen ska vi göra ett impulsval om vilken bio vi vill se! Det ska bli jätte roligt.
Det är inte min mentor som jag har i skolan, som jag ska träffa. Den mentorn jag ska träffa är som en vuxen kompis och en förebild. Vem som helst mellan fjorton och arton får ha en mentor. Man behöver inte ha värsta problemen eller något. Vem som helst kan ha det. Jag ville ha en mentor för jag ville veta hur det kändes att få kontakt med en människa som jag annars aldrig skulle ha lärt känna. Min mentor heter Christine och vi är jätte lika. Kan inte förstå hur det finns så lika människor, asså vi är inte lika på utseendet. Vi är mer lika när det gäller tankar och åsikter.
Ska fortsätta dansa av glädje nu.
Peace
Den är min. Wohoo!

Kommentarer
Postat av: sarahyounis

ABO DE STÅR SARAH JONES SHOOO

2011-12-08 @ 23:32:42
URL: http://marshallmathers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0