BUENOS DÍAS

Alohaa!
Hur mår ni, alla mina otroligt många bloggläsare(..)? Jag är trött. Asså det är så mörkt ute! Hejhej vinter.
Vet ni, en sak som jag stör mig på är att Sveriges fängelsestraff är för snälla ibland, framförallt när det gäller våldtäkter. Läste nu i DN att en pojke blivit våldtagen av en man och mannen fick bara 1,5 år i fängelse. Asså dom som våldtar någon annan borde få sina könsorgan bortklippta och bli satta i fängelse och sen slänger man bort nyckeln. Punkt slut.  Jag kan inte förstå hur man kan våldta någon, mörda någon eller misshandla djur. Mina underbara katter Milton och Heffis, som bor hos mamma, har blivit misshandlade. Inte av mig såklart! Nej men dom är uppvuxna i ett sopprum ute på landet. O när det vara några som hittade katterna var Heffis och Miltons mamma död. Mina underbara katter hade troligen också blivit misshandlade av några jävlar under tiden dom bodde i sopprummet. Sen fick dom bo i ett katt hem och det var en man och en kvinna som adopterade dom, men sen blev deras dotter allergisk och nu har familjen Grossman världens underbaraste katter!                                                                  
Heffis gillar att bli myst med lite tvång, hoppas jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: dalya

hahahha kattens blick!

2011-12-13 @ 21:38:13
URL: http://audacia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0