SAVE THE WORLD

Hej. Herregud vilket oväder det blev. Jag hoppas att ingen troende tar illa upp när jag skriver "herregud".
Meeeh, det  var något jag hade tänkt skriva men mamma kom och förstörde..
Juste! Gästerna kommer snart, vi har fixat allt, städat, gjort kolor, förberett pizza och gjort cup cakes. Perfecto! Sitter just nu och tar bilder, som vanligt. Men jag har faktisk en mening med mina bilder idag, vill ta ett kort på min hippie kjol. Jag vet inte om ni känner det, men när jag tar på mig peace halsband eller hippie kläder, får jag en känsla av att jag gör världen bättre. HAHA ,mobbat, men jag får verkligen en känsla av att jag gör världen bättre med mina peace kläder. Får ni den känslan?
Vi ser helt störda ut, men gillar oss ändå.

Kalasbarnet!
U make me smile.

How hard can it be? Save the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0