Julgodis

Familjen är det finaste jag har. Min familj är den jag älskar mest. Självklart älskar jag mina otroligt nära vänner, men när det gäller familjen är det något annat. Det är något annat för att familjen har man alltid. Även fast man bråkar och tjafsar är man tvungen att träffa sin familj varje dag, till skillnad från sina vänner, om man bråkar med sin vän kan man lätt glida ifrån varandra. Det är svårare att komma ifrån sin familj än sina vänner, om ni förstår vad jag menar.
Har gjort julgodis med moder och syster hela kvällen. Det blev skit mumsigt. Olalaa..
Lagom normala.
F a m i l j e n ä r d e t f i n a s t e j a g h a r .

Med photoshop.

Utan photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0