Vad gör man när man har lite tid över?

Glömde skriva om min kväll igår. Oooops!
Jag och Becca drog till dansen, efteråt var vi med våra clockclena lärare. Sen drog vi hem till Becca och tittade på Män som hatar kvinnor, fast det var tredje filmen. Dom filmerna är grymma! HAHAHa, Beccas syrras kompisar och kille var också hemma. Ni anar inte hur dom skrämde oss. HAHAHAH omg. Aja, jag hade lika roligt som vanligt med världens bästa tjej. Vi tog många bilder som vanligt, men dom är på Beccas phone. Ni kan se några av dom bilderna här! www.bexys.webblogg.se
Nu ska jag dra in till stan och vara barnvakt, hade lite tid över så vad gör jag? Tar bilder såklart.
Jag hjärta Heffis.
Heffis bokstavligen älskar vår vattenkran.
Kalle Anka hörlurar. Yaaaaaaaaay!

BIG SMILE

Vi ska ju flytta, så katterna har inget bord att ligga på längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0