Konstig situation.

TJABBA TJENA HALLÅ FOLKET!
Min hjärna är kaos. Fick reda på att vi har nationella i kemi idag, kulkul, jag broderar en världskarta och det har tydligen blivit fel med Asien, vi har mycket plugg, vi ska flytta, sälja katterna om två veckor, jag är trött sen jag jobbade och jag har ångest för att jag bloggar så sällan. Men aja, det gäller bara att anstränga säg lite mer så lyckas man. Lättare sagt än gjort.
Jag läste nyss i tidningen att det var en gammal man som hade varit på en offentlig toalett och han trillade av toaletten och fastnade, så räddningstjänsten fick komma och rädda honom. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur jag ska reagera när jag läser något sånt här. Jag börjar skratta. Självklart är det synd om mannen, men ändå kom igen, kan ni tänka er räddningsmännens ansiktsutryck när dom ska rädda en man som har fastnat i en toalett, hela situationen är ju.. ovanlig. Men, om jag skulle råka ut för något sånt här skulle jag skämmas ihjäl mig. Mitt ansikte skulle troligen spricka av rödhet.
Jag kom ihåg en gång när jag jobbade så kom en man in från receptionen (det var hans första dag på jobbet) och bara: Ehm, du ursäkta? Det är en man som har låst in sig på toaletten och kan inte komma ut.
Ni anar inte hur jag skrattade. Jag var tvungen att gå upp till toaletten och vara räddningskvinnan. Det var svårare än vad jag trodde, jag hade liksom tagit med mig en sax och tänkte bara att låste hade hackat sig. Men så lätt var det inte, det slutade med att vi först fick spraka på dörren i tio minuter och sen var vi tvugna att bära bort hela dörren. Stackars mannen som var inlåst, hans ansikte var verkligen rött. Skrattar när jag tänker på den situationen, HAHAHA. Jag vet att jag är ond när det gäller vissa saker.
Världens underbaraste katter, har inga ord för hur mycket jag
älskar och kommer sakna dom.
Såhär ser min hjärna ut just nu, kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0