Jaha

Hej.
Jag ber verkligen om ursäkt för att jag bloggar så sällan. Men, det har varit för att jag inte tycker att det är roligt att blogga om jag inte har några bilder och för att jag har jobbat denna helg så jag går liksom och läger mig efter Bolibompa. HAHAH, jag vet inte om ni var så när ni var små. Men när jag typ var 10 eller kanske lite äldre (det är fortfarande svårt att prata om det..) undvek jag alltid samtalsämnet "Bolibompa". Jag gjorde det för att jag inte vågade erkänna att jag fortfarande tittade på det när jag var 13.. Men asså jag älskade Bolibompa, jag kunde se fram emot Bolibompa, även fast jag skämdes för det. Såklart skämdes jag för det när alla mina vänner snackade om att Bolibompa var töntigt och bara för småbarn. Där satt jag liksom och höll med, men innerst inne i mitt hjärta var Bolibompa draken min idol. Stolt Bolibompa fan. Men nu gillar jag absolut inte Bolibompa längre..eller?
Mitt Bolibompa problem var inte skälet till att jag bloggar så sällan. Nej men asså jag går och lägger mig tidigt och jag går upp vid halv fem så jag orkar inte. Men, jag lovar att jag ska blogga mer.
Just nu ska jag börja skriva ett mejl till en kvinna som är chef över alla fritidsgårdar i Järfälla. Jag vet inte om ni kommer ihåg när jag skrev det förut här på GadiumLibertas? Det handlar i alla fall om att jag protesterar mot att fritidsgårdarna ska läggas ner på lunchrasterna. Så med det här mejlet ska jag och Eve ställa shefen över fritidsgårdarna mot väggen. Jag kommer vara aktiv i bloggen om min fight emot att fritidsgårdarna ska stängas ner på fritidsgårdarna. Om ni har några smarta ideér om min fight, hoppas ni fattar vad jag menar, berätta det för mig då.
Tjarååå.
Viktig fakta: Jag har använt ordet "Bolibompa" åtta gånger i det här inlägget.

Jag blir ju tvungen att lägga ut en bild för att bloggen blir
ju tydligen tråkig utan bilder enligt mig själv.


Kommentarer
Postat av: du vet vem

EMMA HEEEEEEEEEEEELT SERIÖST. jag lovar dig att jag sitter och garvar nu.veeeeeeeet du kolla på det skitlänge kommer ihåg du skämdes alltid fett myckeeeee, dör för dig. men visste inte att det va tills du var 13 asså tönt men nej ändå bäst. PÅRIKTIGT DU ÄR BÄST, you're tha man ... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA orkar inte, hela inlägget. love it. asså det här är fan en kärleksförklaring från mig till dig. lika bra att passa på då : jag älskar dig emma påriktigt du är mitt allt <3

2012-01-15 @ 05:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0