Något som symboliserar mycket.

Som ni troligen vet, ska jag flytta. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt hur det känns. Det har hänt så mycket i den här lägenheten. Vi flyttade hit med mamma efter skilsmässan. Jag och Becca såg vår första skräckfilm här, Eve bombade mig med sitt favorit spel Cluedo, det var i den här lägenheten jag sov helt ensam för första gången, Tea har haft sina standard fritidsgårdar här, det var i den här lägenheten mina älsklings djur Heffis & Milton bodde och det var i den här lägenheten jag och Tea blev tonåringar. Ni förstår, den här lägenheten symboliserar mycket för mig.
Även fast lägenheten symboliserar så mycket känns det ändå skönt att lämna den. Lämna Jakobsberg. Få en livsförändring. Mamma är uppväxt i Jakobsberg, där min mormor bor, så jag förstår verkligen att hon vill flytta från Jakobsberg. Jag vill också flytta, dels för att jag är trött på Jakan, men också för att den nya lägenheten ligger nära mitt nya gymnasium och för att, precis som jag nämnde tror jag att jag behöver en förändring i mitt liv.
Jag kommer självklart gå kvar i Tallbohov och min underbara pappa och mormor bor ju i Jakobsberg så det är inte så att jag kommer lämna Jakan forever.
Appropå lägenheten har vi BOMB städat idag. Ni anar inte hur tom lägenheten är. Eller ni kommer ana det snart, för jag ska visa bilder (såklart) haha. Ehm, aa vi har i alla fall städat, moblerat annorlunda så det ser större ut, katterna blev rädda för damsugaren och det luktar klorin i hela lägenheten. Fräscht ska det va!
Jag hittade ingen bild som passade till mitt citat som jag kände
för att skriva, äsch jag skriver det ändå.
You smile, I simile

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wnb Justin Bieber !

2012-01-15 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0