Nyårsafton

Många håller ju på att skriva om sin nyårsaftonkväll, sin outfit, hur mycket dom drack bla bla bla.
Jag orkar inte skriva så mycket om min kväll förutom att jag var på landet med min familj, vi hade 15 grader inomhus, vi frös hur mycket som helst, smällde raketer, åt mat, lekte lekar, diskuterade som vanligt och hade det jätte mysigt.
Jag ska självklart visa min outfit som jag hade när det blev 2012!!
Orkar inte skriva vad alla dom fina kläderna kommer ifrån.
Men ett tips, blanda kläder från alla garderober ni har tillgång till.

Kommentarer
Postat av: becca

HAHAHAHAHAHAHH emma tack för du finns. du är BÄST. V KLASS helt klart. sexigaste outfiten. omg kärlek till dig

2012-01-03 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0