En fråga

Jag fick en fråga om min pappa skulle följa med till Barcelona. Jag har faktiskt ingen aning. Han får inte bestämma det och jag får inte bestämma det. Dom som ska bestämma vilka vuxna som ska få följa med på vår klassresa är lärarna, dom vuxna och vi elever. Det spelar ingen roll om min pappa följer med eller inte. Jag kommer ha lika roligt vad som än händer. Jag tror det skulle vara skönt för honom att följa med för att han blir så orolig när jag är långt borta och är med en omgivning han inte kan kontrollera. Jag skäms inte för honom och jag tror att han skulle vara en clockclean vuxen att följa med för han är största chillaren. Men som sagt det spelar ingen roll, jag kommer ändå ha roligt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad gullig du är:)

2012-01-18 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0