Clockclean

Omg omg.

Igår var jag och min mentor på en CLOCKCLEAN föreställning. Det låg i Nacka, hahah, när vi kom dit såg vi bara en byggplats så vi trodde att vi hade gått fel. Men vi frågade några vart det låg och den sista biten fick vi springa. HAHA, jätte nödvändig information.

Men i alla fall ehm.. Juste, föreställningen handlade om att det var en man som kunde, inte läsa folks tankar, men om han ställde en ja eller nej fråga till någon kunde han genom att se personens kropp språk veta om svaret var ett ja eller ett nej. Det var mer än så, han var så jävla grym! I slutet av föreställningen skulle vi börja prata med spöken (jag tror inte på det men ändå blev jag rädd). Jag satt längst ut på kanten så jag var jätte rädd att någon skulle komma fram till mig och skrämmas, som tur var så gjorde ingen det. Hehe.. Jag har hemska minnen från att monster ska skrämma mig. När jag var i Paris så skulle vi åka en runa typ. Sen så sitter vi i en båt (jag sitter längst ut på kanten) och helt plötsligt blir det helt mörkt och jag ser att det kommer fram "monster" som ska skrämma oss som sitter i båten. Grejen är att "monstrerna" ser mig.. så självklart går alla fram till mig, en la sig på mig och en kom bakrifrån och när det blev ljust skrek dom och höll på. Ni anar inte hur rädd jag blev!

Nu böt jag samtals ämne helt och hållet men föreställningen var grym igår!

Peace

Det här var en grej han gjorde på några i publiken. Men att se det live var clockclean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0