BARCELONA

Ni anar inte hur mycket jag längtar till Barcelona! Jag och min klass ska åka dit som vår klassresa. Det har verkligen varit värt att ha alla luciatåg och försäljningar av kakor. Jag menar Barcelona som klassresa, wohoo! Vi kommer bo lite konstigt, åtta barn ska dela på ett rum och ett badrum, man kommer få gå upp hur tidigt som helst för att hinna duscha, men jag är ändå glad att vi ska åka iväg. Man kommer kunna sola, perfekt timing till balen, vi kommer äta på restaurang, vi kommer nästan inte behöva betala någonting och jag kommer få umgås med några av världens skönaste vänner. Kan det bli bättre? Nej.
En bild från förra hösten, byt ut bakgrunden till playan och
en solnedgång, så blir det perfecto.
Alla är clockclena på sina egna sätt.

Kommentarer
Postat av: Riot

Ska din pappa följa med?

2012-01-17 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0