What's up?

The sky. HAHAHA så clockclean.
Det är fredag, kan det bli bättre? Lyssnar på Avicii. Ska ju på hans kosnert nästa år, så måste lära mig att untz untz rätt.
Igår på dansen, omg. Vi hade bara vår riktiga lärare första timmen för han skulle bort någon annanstans, så den sista timmen hade vi en annan kille. HAN VAR TUNG. Hans stil och han var grym på att dansa. Grym är bara förnamnet liksom. Vi har haft honom förut, men då var vi jätte blyga, men går alla körde järnet och vi lärde oss en skit snygg dans. Det var ett perfekt avslut på dansterminen.
I helgen ska jag blogga jätte mycket. Fem inlägg per dag. Eftersom att min söta Eve ville att jag skulle blogga om min Tjejgrupp och mina gymnasiumval, ska jag självklart göra det.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0