Jag tror att vi alla kan vara bäst på att vara bäst

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg..
Eve kom till mig och åt lasagne och julgodis. Sen åkte vi inte till city för att julhandla, men under tågresan bestämde vi oss för att jag skulle visa mitt jobb och vart jag skulle flytta. Men så blev det inte heller. Vi åkte till Globala gymnasiumet, eftersom att vi båda vill börja där. Ni anar inte, för det första hittade Eve dit (ja, jag är förvånad) och för det andra var det jätte stort. Jag hade föreställt mig Globala helt annorlunda. Efter vi hade sett skolan skulle vi gå till min lägenhet, men vi ville ta det säkra före det osäkra så vi tog tunnelbanan istället. Jag vet inte om tunnelbanan var det säkra, vi åkte nämligen fel fyra gånger och det var mitt fel (ja, jag är förvånad). Men tillslut lyckades vi hamna rätt så vi vandrade till mitt jobb, vilket var jätte intressant. Verkligen. Efter den intressanta upplevelsen gick vi och fika. Det var otroligt mysigt. Underbart. Eve är verkligen fantastisk. Vi snackade om a l l t . Efter vi hade fikat började vi handla. Eve köpte många fina presenter. Jag köpte en till Tea. Jag vet inte, men det känns inte som om att det är Jul, det är nog därför jag inte har haft intresse av att köpa presenter.
Efter vi hade handlat åkte vi hem till mig och tittade på TV och åt choklad. Sen sa vi adjö till varandra.
Nu ska jag slå in några gåvor och sen bara njuta av att jag är bäst.
Peace
Dagens klädsel. En söt blåprickig klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0