El caballo es peligroso

Idag har varit en bra dag. Det är lördaaag! Sovmorgon, standard. Var skit trött igår, så ville sova länge idag. Hade planerat att få sömn, men självklart blev det inte så. Om jag säger något, så händer det aldrig! Så som sagt, jag hade planerat få sömn, hade tillockmed satt alarm på halv elva, men, HAHAHHA, ska förklara vad som hände. Ni vet mina katter? När dom har tråkigt på mornarna när jag sover brukar dom bita i mina tår, hålla på under sängen, springa, mjaua. Skit jobbiga. Men den här morgonen var speciell. Det var inte mina katter som var jobbiga, utan det var min pappa. Asså skit jobbig. Det började med att han gick upp vid åtta, asså han älskar att sova, så blev redan förvånad då när han gick upp så tidigt. Aja, sen började han vissla, plocka undan disken högt, det kändes som om han ville att jag skulle gå upp ur sängen och lida med honom för att han inte kunde sova. Sen gick han upp till mitt rum och skulle kolla så att jag låg där, b to the ullshit. Han var värre än mina katter. Han ville verkligen ha sällskap, stackaren. Men då när jag låg där i min underbara varma säng tyckte jag inte synd om honom, blev bara irreterad. Aja, hans sätt att få mig upp ur sängen tog inte slut vid att se så att jag låg i min säg. Det fortsatte med att han börja spela marackas i mitt rum! Vilket hemskt ljud, broum blam broum blam. Asså HAHAHAH jag flippa.. Sen så gick han ner och började damsuga tror jag. Sen efter en stund kom han upp till mitt rum igen, men då började han spela gitarr. Han sjöng en låt som han har skrivit på spanska, El caballo es peligroso. När han började sjunga... ni förstår säkert hur irreterad jag blev då, men jag gav mig inte, för jag ville ine gå upp ur min säng förrän halv elva. Jag tror att han ville förstöra min planerade sömn. Sen kommer han upp till mitt rum igen och skulle se om jag var vaken. Såklart jag är vaken, han har precis spelat en jävla rockspanskkonsert för mig. Pappa hade verkligen mer birst på liv än vad jag brukar ha..kaos. Aja, han gav sig inte, han ville förstöra min sömn, så han gjorde så att min katt började spinna och trampa på mitt huvud. Och sen kom han upp med frukost. okej det var snällt men, han gjorde det bara för att jävlas. Aja, gick inte upp från min säng förrän halv elva ändå.
Intressant inlägg. Intresse flagga. Har jag nått i mitt öga? Nej. Så lite bryr jag mig. Intresse klubben antecknar. Sa du sten?
HAHAHAHHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0