Strippa eller slaktare?

Alohaaa!
Den där frågan har virrat runt i min hjärna i några veckor. Strippa eller slaktare?
Båda jobben är fruktansvärda och jag skulle ALDRIG jobba med något av det. Tänk att vara strippa. Asså vad jobbigt det egentligen måste vara. Ha lite kläder på sig, dansa inför gamlingar och tjäna pengar på det. Inte bra. Inte för att slaktare är bättre. Fruktansvärt. Jag skulle aldrig någonsin kunna stoppa in ett spjut i en levande gris och se allt blod och dra bort fett och skin. Tänk på grisens barn! Dom små grisarna blir föräldralösa, i för sig ska dom också slaktas, men NEJ det är fel.
Vilket jobb tror ni att jag skulle välja om jag var tvungen?
Inte bra, inte bra.

Kommentarer
Postat av: evelina

STRIPPARE du skulle älska att skaka din rumpa ahah nännä men du skulle aldrig kunna död djur i think! :) blogga mer om tjejgruppen och ditt gymnasieval :)

2011-12-08 @ 13:21:16
URL: http://eveand.blogg.se/
Postat av: dalya

strippa skulle jag välja om jag var tvungen. fyfan vad hemskt att döda djur!

2011-12-08 @ 14:42:17
URL: http://audacia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0