Konstiga tankar

Hej!
Hur är läget? Läget är fint fint för mig, är lite nervös för jag ska vara lucia på en fin restaurang i gamla stan ikväll. Men levande ljus, men jag överlever, är van att stå i centrum.. HAHAHHA, omg vad fult skrivet.
Okej, nu kommer alla ni som läser detta inlägg tycka att jag är wierdo, men jag älskar att kritisera vetenskapsmän och vetenskapkvinnors. (OMG vetenskapkvinnor finns inte ens med i datans ordförråd!) Världen är ju rund, och förut trodde man att världen var rak, så när man åkte på kanten av det raka skulle man hamna någon annanstans.. Men är Jorden rund? Jag menar, då om Jorden är rund, måste det finnas en vinkel där Jorden böjs och då egentligen borde man kunna åka runt på kanten och hamna någon annanstans, men i för sig, vi är har ju dragkraft, så vi drars till jorden. Men tänk er en cirkel, den är rund, och om man inte följer linjen av cirkeln trillar man bort från cirkeln. Förstår ni vad jag menar? BRA.
Är världen rund?

Fixade mina naglar highteck för första gången i söndags, 6y...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0