Jag vet inte ens vad det här inlägget ska heta..

HAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!
När Nellie skickade dom här bilderna till mig, HAHAHAHH, jag skrattade så mycket så jag fick ont i hjärtat. Det värsta med bilderna är att vi verkligen är helt seriösa och verkligen oss själva. Det är inga drivbilder. Asså omg. Ser ni hur vi såg ut? Jag tror jag kommer spricka, garvar så mycket, och sen när jag visar Tea hur hon ska posa, omg... HAHAHHAHAH
Assså HAHAHAHHAAH, jag vet inte ens vad jag ska skriva...
Det blir värre..

Ville tydligen visa upp mina näsborrar..

HAHAHAHAHHAHHHHAHAHHAHAHAH
Jag leker verkligen top model. Kolla vilken pose jag gör!

Tea lär sig av den bästa..


Kommentarer
Postat av: becca

HAHAHAHAHHHAA emma du är bäst

2011-12-13 @ 21:23:41
URL: http://bexys.webblogg.se/
Postat av: sarahyounis

f j o r t i s a r . . .

2011-12-14 @ 16:27:30
URL: http://marshallmathers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0