Hotell Columbus

Hotell Columbus är platsen jag jobbar på. Det började med att jag hade min paro där i våras. Det var min morbrors fru som fixade så att jag fick praoa där. Sen i somras hade dom brist på personal så dom ringde mig och nu är ja anställd på Columbus.
Jag gillar att jobba, visst är det jobbigt att gå upp klockan fyra var tredje helg, men man får jobba med nya människor, prata engelska och äta hur mycket man vill! HAHAHAH. Aa, juste, jag jobbar som frukostvärdinna. Columbus frukost är världsklass. Ni anar inte hur god den är + jag får äta hur mycket jag vill. Det är faktiskt en lyx att jobba om man hittar ett jobb som man trivs med.
Gästerna har också lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0