Gymnasium

Alohaaaaa! What's up?

Jag lyssnar på en toppen låt. Det är en förening som play for change, människorna som är med i klippen är fantastiska.

Som jag skrev tidigare skulle jag prata om mina gymnasiumval idag. Jag tror att jag äntligen har bestämt mig. Första hand Globala spets, andra han Globala sam och tredje hand Södra Jensen samsam. Har fler förslag, men dom här tre känns bäst. Ni anar inte hur mycket det krävs för att komma in på Globala spets! Man ska bli intervjuad, skriva ett personligt brev, skriva en uppsats, se hur man arbetar i grupp och man ska ha MVG i alla betyg, det har jag inte men får kämpa ändå. Längtar till min nya skola, det ska bli skönt att slippa jakan!

Juste, HAHAH, jag är väldigt nyfiken av mig, så jag undrar bara vem är Prep?

Loooooove

Talang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0