Det clockclenaste på länge

OMG. Ni anar inte vad jag just läste på en hemsida, typ, fun eller vet inte riktigt. I alla fall. HAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH clocklean, och bildeeeeeen. HAHHAAH. Mitt hjärta. Älskar att höra sånna här skämt, BREJJJJJ. Omg, HAHAHAHHAHA, det här var verkligeeeeen det bästa på länge, jag överdriver inte, det var skit roligt, OMG. okej, ska skriva. Omg, HAHAHAAH, ja, ta det lugnt! Skriver snart, Take a chillpill dude. Aja skämtet, eller berättelsen, HAHAHHAAHAHHA, alla ni som känner mig kommer dö. Asså det här skämtet, OMG FLIPPPPPPPPPPPPPPPPP, påriktigt. Okej okej okej, Emma, lugna ner dig för fasiken! Okej här kommer det. Dam dam dam baaaaaaam. Trudu trudu trud, trilli trilli. Vänta, assså det här är mer än världsklass, ni måste bara veta det. Jag skrattar så mycket så att jag gråter. Har jag sagt hur roligt det är? Omg, håller på att kissa på mig.. Shieeeet, asså och dom bara, och sen han bara.. Vet inte ens vad jag ska skriva! Okej ska skriva det nu, så att ni ej tror att jag skojar. HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA.
Det var en gång och den var grusig.

Kommentarer
Postat av: Tea



HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!! SKIIIIIIIIITROLIGT!!!

eller inte... -.-

2011-12-16 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0