Desperate housewives

Tja Tja!
Hur står det till?
Jag ska se på min favorit serie Despeate housewives. Jag började med första avsnittet för några månader sen, ocn nu är jag på säsong två. Räknade ut att jag kommer slösa 430 timmar av mitt liv på Desperate. HAHHAHA. Är man ett fan så är man.
Asså man märker vilken press det är på många kändisar i världen på att vara snygga och vackra. Till exempel i första säsongen av Desperate hade Susan typ inga bröst, och nu har hon värsta melonerna och Lynette har opererat ansiktet. Jag tycker det är synd att människor opererar sig för att se bättre ut. Jag tycker bara att man ser fejk ut. Även fast dom flesta i Desperate har opererat sig gillar jag ändå serien. Men! Jag tycker att skönheten inom oss + vår naturliga skönhet är dom finaste skönheterna som finns.
Tjaråå.
Bilden togs under säsong 1.

Den här bilden togs några säsonger senare. Stor skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0