Din apa!

HAHHAHA, jag har brist på liv. Apor har inget med inlägget att göra, eller? Kul att göra ett inlägg om apor.
Apor är djur. apor är djur som oftast lever i Afrika eller Asien. Omg, nu kom jag på vad jag ska skriva om istället. Vet ni vad jag avskyr? När folk beskriver Afrika som ett land. Asså, Afrika består av 52 unika länder (jag tror att det är 52 länder, rätta mig om jag har fel) Det känns så fel när någon säger: Jag ska åka till Afrika. Aha okej, hur kan man vara i 52 länder samtidigt? Nej, jag gillar verkligen inte när man säger Afrika och säger det som om att Sfrika vore ett land. Wrong wrong.
Hur kom jag in på Afrika? Juuste, att apor bor där. Asså snacka om att jag byter samtalsämne hela tiden.
Men jag gillar apor, dom är söta. inga apor förtjärnar att få sitta i en bur hela sina liv. Inga apor förtjärnar att bli slaktade. Asså jag menar, how hard can it be? Stop slakting apor.

EN SAGA OM EN STOR OCH EN LITEN APA.

 
 
 Ey, din apa. Vad glor du på din 
 apa?
                                                                                                                                                                   
Vilken? Vilken apa?

Den apan! Era dumma apor.

Oooh, din apa! Menar du mig, din apa?

 Din apa, vill du mysa din apa?

Okej din apa!
Tummen upp.



Apa! Jag ska bara göra mig fin din apa.

Okej, din apa!
  
Den stora och den lilla apan mös. Dom tyckte det var jätte
mysigt att mysa.
Din apa!

THE END


Kommentarer
Postat av: Vilgot

<3 FINT!

2012-06-11 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0