Rymden

Sitter och tittar på natur och djur filmer på vår hemma bio. Det är helt galet hur stor och fantastisk vår vackra värld är. Tänk hur många liv det bara lever i haven. Världen är så stor. Iblan kan jag tänka på varför det just finns liv på Jorden. Varför finns det inte liv på Mars eller Jupiter? Jag undrar också om det finns liv på någon annan planet i ett annat solsystemet. Jag tror att det finns liv, självklart liv som inte liknar våra. Jag tror att liven som finns i andra solsystmet är mer utvecklade och har större IQ och starkare känslor än liven på Jorden. Det måste nästan finnas liv i vår rymd för att rymden är gigantisk! Vi är bara en liten fjärt i rymden. En liten men betydelsefull fjärt. Tråkigt nog tror jag aldrig att vi skulle kunna möta ett annat liv i rymden för att det skulle ta flera tusens att åks till deras solsystem. Men inget är omöjligt. Jag menar för hundra år sen trodde ingen att kvinnan skulle få samma rättigheter som män, och kolla hur långt vi har kommit idag. Inget är omöjligt om man har viljan och styrkan. Eller vad tror du?
Ska fortsätta att beundra vår vackra värld. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0