Movies by Emma

 
 
 
Tjabba tjena !!
 
Hur mår ni? Jag mår zuper. Har äntligen kommit på vad jag vill jobba med. Här kommer det, are you ready? Jag.Vill.Göra.Dokumentärer.Om.Människors.Verklighet. (läste ni det med robbot röst? haha) Nejmen, i skolan har vi digitalt skapande och det är så kul. Jag är inte så bra på det, men asså det är verkligen jätte roligt. Om jag ska jobba med att göra dokumentärer ska jag självklart göra dokumentärer om utsatta människor, om mobbning, misshandel, sekter och sånna intressanta saker. Jag blir skit taggad, haha!! Är glad över att jag vet vad jag vill jobba med i framtiden. Wohoo.

Filmerna som är här ovan har jag gjort. Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0