I'm back!

God kväll.
Jag har bestämt för att börja blogga igen. Jag har faktiskt saknat bloggen lite. Även fast jag inte har varit aktiv med mitt bloggande, har jag varit inne på mitt blogg.se konto, och jag märkte att min statistik har stigit från sju läsare per dag när jag var aktiv med mitt bloggande (det låter som om att jag är värsta kändisen..) till 40 läsare varje dag, när jag inte var aktiv med mitt bloggande. Haha. Det är kanske bättre att inte blogga? Men jag bloggar ändå mest om mitt intressanta liv för min egna skull.
Jag kan bjuda på lite bilder som jag har tagit den senaste tiden med min underbara bästa vän iPhone 4s!! Internet ska alltid svika mig, bilderna kommer en annan gång!
Besos

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3129166/images/2012/pic_199973776.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3129166/images/2012/pic_199973818.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0