Världens bästa vänner

Har börjat få världens ångest inför gymnasiumet. Inte för att jag inte vet vart jag ska gå, utan för att jag kommer sakna mina härliga tjejor! Jag Becca och Eve har gått i samma klass i 8 år, och sen i gymnasiumet kommer vi inte träffas lika mycket. Jag o Becca räknade ut förut att hon och jag träffas ungefär 60 timmar i veckan. Vadå beroende av varandra liksom? Aja, i gymnasiumet kommer man väll få nya vänner, hoppas jag. Ta i trä för fan! Men det kommer ändå inte vara samma grej att sitta i klassrummet utan Eves clockclean dissar och MVG svar och Beccas sång och skrattattacker!

Älskar er mina systrar!


Kommentarer
Postat av: eveee

hur ska vi överleva hahaha, men vi kommer alltid ha varrandra kärlek bääästis! pusss <3

2011-11-24 @ 19:33:22
Postat av: becca

kommr sakna eeer! one word, love <3

2011-11-24 @ 21:28:11
Postat av: sarahyounis

omg eve skitsnygg

2011-11-24 @ 21:33:17
URL: http://marshallmathers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0