Tacksam

Alohaaa. Älskar det ordet. Det finns så många grejer jag älskar. Orden Alohaaa och eller. Jag älskar mina familj mest i hela världen. Är så tacksam för att jag har världens bästa familj. Mamma är underbar, pappa är clockclean, Tea är världens gulligaste lillasyster, mormor är bäst, kusinerna är söta och fantastiska (jag har bara tre kusiner), mina morbröder är vassa när det gäller diskussioner. Skulle kunna fortsätta att prata om min familj hur länge som helst för det finns så mycket bra att säga, men orkar inte.
Dagen idag var chill. Vi hade slöjd. Jag håller på att brodera en världskarta för att en av mina drömmar är att resa ute i den stora vida världen. Efter skolan hade jag och mina tjejor Tjejgrupp. Asså det är inte mina tjejor, men jag känner ändå att jag har ett ansvar för dom för att jag är ledaren i gruppen. Det var jätte roligt, avslöjar inget mer, tystnadsplikt!
Ni som läser denna blogg måste veta att jag tänker väldigt mycket. När jag har tråkigt tänker jag ut knäppa eller smarta ideér. Inga snuskiga ideér. Jag tänker mycket på jämställdhet mellan kvinnor och män, varför man kränker vissa folkslag, hur man kan vara rasist, varför man driver om blondiner mm. Asså egentligen varför driver man om blondiner? Okej, jag kan hålla med om att vissa blondin skämt kan vara rolig som, "Hur dränker man en blondin?" "Man klistrar fast en spegel i botten av en pool". Men jag hatar när jag kanske säger något dumt (händer sällan..) och folk säger vilken blondin. Usch, hatar sånt. Jag tror att man skämtar om svenska blondiner, att dom är dumma och slampiga för att vi i Sverige var ett av dom första länderna som producerade porrfilmer och tjejorna i dom filmerna var blondiner. Tack för det liksom. Men det var som jag skrev i inlägget Religion, att bara för att en jude slår sin fru måste inte alla judar göra det. Samma sak gäller det för blondiner, bara för att en blondin är dum måste inte alla blondiner vara dumma. Som mig, smart blondin and I'm proud of it! Men vill bara upprepa mig, hatar när folk skyller på min hårfärg för att jag säger något dumt.
Börjar att skriva om min underbara familj och slutar med att skriva om blondiner. Haha. Som förut i ett annat inlägg började skriva om våldtäkter och det slutade att jag skrev om mina katter. Jag är grym på att komma in på olika ämnen.
Sov sött.
Världens bästa familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0