Kilmaninjeh kiljehminjah

Hej! Kom hem nyss från en normal skoldag. Bråkade med Jere, sjöng, fick skrattattacker. Finns inget att klaga på.
Rubriken på inlägget är del av en text på en låt jag brukar sjunga. (<--Den här meningen känns så felstavad.) Aja, älskar den låten. Den är så perfekt att sjunga, sjunger den just nu. Mina kompisar hatar när jag sjunger låten, har förstört den totalt med min underbara röst..
Vi hade gymnastik på idrotten idag. Hatar det, är så jävla värdelös på att hoppa trampets och sånt skit, men är ändå glad över att vi inte behöver göra volt. Asså ibland kan jag tänka så mycket om idrott. Det är ett svårt ämne att bedöma någon i. Alla kan ju inte vara bäst på allt, alla har dåliga dagar, vissa grejer är jobbiga eller läskiga att göra. I mitt fall får jag mardrömmar av att tänka på volter. Jag tycker det är fel att tvinga barn att gör läskiga grejer. Självklart är det bra att motarbeta sina rädslor, men man ska inte tvinga någon att göra något, framförallt inte barn. Jag ska lugnt förändra det när jag blir FN's taleskvinna för mänskliga rättigheter. Inga barn ska behöva känna sig tvingade eller pressade av sin mamma, pappa eller idrottslärare. Punkt slut.
Woaw, jag byter verkligen samtalsämne jätte enkelt. HAHA!
Varning, jag kommer byta samtalsämen igen, det händer inte nu, inte nu, inte nu men nu!
Ska snart hem till namn: Jeremias Campos. Längd: Lite längre än mig. IQ: ... skoja bara, blir såhär torr när jag har tråkigt, men om jag ska erkänna något, tycker jag att jag var väldigt rolig när jag skrev sådär. Hehe.
Ska hem till Jere med Eve och baka till på söndags, vår klass ska sälja fika. Sen ska vi bara chilla och titta på film. Vi ska se Bourne identity, älskar den filmen.
Make a change save the world.
Älskar bilden, ska troligen göra en sån tatuering i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0