Hii I'm single. Wonder why?

Sitter här helt ensam. Lonely I'm so lonely.. Är tvungen att ligga lågt för Tea har fest. Trodde bara att typ tre stycken skulle komma, men istället blev det populär fritidsgård, som vanligt.
Vet inte riktigt vad jag gör. Har tankar om att plugga, men orkar inte resa mig upp, vill att Tea och hennes kompisar ska köra sanning eller konsekvens så jag kan få reda på lite gossip. Ska ta lite bilder nu som vanligt. Vet inte om ni har märkt det, men älskar att ta bilder på mig själv, framförallt fula och roliga bilder.
Brist på liv. Vaa, vad menar du?

Hii I'm single. Wonder why?
Eve ringde en stund och räddade mig. Gracias!

Lite ego, som vanligt.
JAG SKA LÄRA MIG ATT TITTA I KORS, FÖR FAN
Katten och Betty. HAHAHA, skoja. För tråkig. Betty sötiis.
Borde satsa på att bli modell..

Tredje gången jag byter klädsel på en timme. Nytt världs rekord.

Kommentarer
Postat av: becca och celle

HAHHAHAHAAHAHAHAHA asså du är helt borta från livet!!!! asså neeeeeejjjj, du är bäst. har inga fler ord.

2011-12-04 @ 14:33:33
URL: http://bexys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0