Plugg plugg plugg mera plugg

Hola amigos! Como estas? Yo estoy bien.

Jag älskar spanska. Spanska är så vackert o sexigt. Jag kämpar för att kunna prata det flytande. Vill åka till Nerja (Spanien) där min underbara extra mormor Maria bor. Oh, ni anar inte hur lovely Nerja är. Playan , maten, killarna..

Idag fick jag reda på att jag har tre inlämnings uppgifter tills på fredag, som jag inte ens har börjat på, wohooo! Men, ska kämpa så att jag kan bli Fns taleskvinna för mänskliga rättigheter!

Ska snart gå till dansen, men ska inte dansa för vill inte bli sjukare.

Ciao angelitos.

Vi har alltid lika roligt inför kameran

Älskar min tröja, perfekt till vårt trista höstväder!

Underbar låt sjungen av en underbar sångerska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0