Idag är ingen vanlig dag..

..För det är Teas födelsedag Hurra Hurra Hurra! Idag blir Tea äntligen tonåring, även fast hon har verkat vara det ett tag nu. Men idag blir hon verkligen 13 år! Jag älskar Tea mest i hela världen. Hon betyder mest för mig. Min vackra, omtänksamma, roliga, underbara, jobbiga, knäppa, söt, fina, clocklena, smarta, mest dyrbaraste diamant. Du är världens bästa lillasyster, Tea. Jag är så stolt över att vara din storasyster!
Jag älskar dig Tea!
Fina tjejor.
Vet inte hur jag ska kunna beskriva dig med ett enda ord.
Teas hobby, rida och ta egobilder..

Älskar dig. Kommer alltid finnas för dig. Och stötta dig i dom
val du gör, min diamant.

Sötnos.
Frukost på sängen, nutella..

C to the ongratz!


Kommentarer
Postat av: Tonåringen...

aaaaawww!

Gracias muy bien hermana...? ;) <3

LOVE U!! <33

2011-12-04 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0