Fantastiskt!

Jag älskar sån här musik. Varför är inte dom här människorna kända över hela världen? Jag menar, det finns så många dåliga sångare som bara är kända för att dom är snygga. Självklart finns det bra sångare också, men sångarna i den här videon, omg. För mig är det rösten som betyder. Struntar fullständigt i utessendet. Jag tycker att det inte spelar någon roll om man har ett handikapp, är blind, har inget hår eller har gula tänder, bara man sjunger bra. Jag om ihåg att i Idol för några år sen var det en kille som sjöng såå vackert, men han fick inte vara med för han var blind. Hemskt.
Sån här musik är perfekt för mina förkylda öron.
Kärlek till människorna som sjunger i videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0