Evelina den fina

Sitter och chattar med några på fejjan (vet att jag är cool som skriver fejjan, inget sagt om saken liksom!) Försöker få kontakt med Eve men hon dissar, som vanligt. Hon är för upptagen med att bli Einstein.
Jag tänkte bara skriva att ni som läser denna blogg får GÄRNA kommentera och ställa frågor. Ja, detta är ett klagomål. För jag menar, det blir roligare och intressantare för oss alla om ni ställer frågor till mig lixom pixom fixom.
Bebidos!
Eve slutade dissa, hon la ner karriären om att bli Einstein.
Älskar tjejen väldigt väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: evelina

och jaaag älskar dig <3 <3

2011-12-05 @ 19:06:50
URL: http://eveand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0