Brist på liv är bara förnamnet..

Tjoo bree. Vad händer jaoo? Jag chillar med livet. Livet rullar på breh. Är sjuk jao. Men ska plugga bre. Har fettisch med plugga bre, som jag skrev förut jao. Är fett töntig som skriver så här breee, men gör det ändå jaaao för jag har brist på liv breeej. Är fett cool. Har på mig ett skit fint lila linne med djup rygg jao som min söta kompis Ebba fläsch har gjort. Hon är skit grym jao. Fett coolt ju. Hon är designer jaao. Ska plugga vidare. CHILLA!
Goddag! Hur står det till? Jag tar det lugnt. Mitt liv uppskatas av mig. Jag har fått en förkylning i min kropp. Men jag ska troligen alldeles strax försöka att studera. Jag har väldigt mycket att studera, som jag nämnde förut i ett inlägg. Jag tycker att jag är väldigt klok som skriver på detta vis, så jag kommer fortsätta att skriva detta inlägg på detta vis. Inte för att jag har brist på liv. Jag är väldigt uppfinnesrik. Jag bär ett väldigt vackert linne med en vid rygg som mina söta vännina Ebba har gjort. Hon är väldigt talangfull. Hon är en klädskapare. Nu ska jag studera. Adjö.

Kommentarer
Postat av: sarahyounis

bror du är verkligen sjuk

2011-12-07 @ 15:54:38
URL: http://marshallmathers.webblogg.se/
Postat av: filippa

Blev linnet bra jaoo? Passade det braa? :D

2011-12-07 @ 21:02:26
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: becca

alltså knääääääääpppp haha!

2011-12-07 @ 23:12:39
URL: http://bexys.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Haha glad att du gillar det! "har en förkylning i min kropp" haha cool du e ;)

2011-12-09 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0